Kubra001111 Kızlar önceden hep pıt pit hareket hissediyordum üç günden beri hissetmiyorum normal mi acaba
Kubra001111 Hasret_Erkan ya ben hissediyor gibiydim 3 günden beri minik de olsa hissetmeyince endişe ettim zaten salı günü kontrol var birde cinsiyet öğreneceğiz ama korktum yine de
Hasret_Erkan Kubra001111 canım ben şuan 23 haftalığım bazı günler çok hissediyorum bazı günler hiç hissetmiyorum doktoruma sormuştum çok normal korkulacak bir durum yok dedi içini ferah tut
Ayshababy Kubra001111 kız bende 13 haftada pit pit şeklinde hissetim 1 hafta sonra tekrar ayni şekilde oldu 15 haftadada her 2 günde bir hisediyorum 16 olduk biraz daha net hisetmeye başladim
Kubra001111 Reyhan_19 minik minik hareketler içten hissediyordum 3 gündür hiç hissetmeyince endişelendim ilk gebeliğim bide
Kubraylvc 3.gebeliğim 20.haftada hissettim çok normal o haftalarda pırpır hissettıgınız olabilir ama haraketlerını 20 haftayı bulur
Kubra001111 Kubraylvc yaa iyi ozaman yüreğime su serpildi yani bu pır pır hareket her gün olmuyor demi
Kubraylvc Kubra001111 yok canım o haftalarda çok normal bir iki defa olur sonra bırkac hafta sonları mınık mınık haraketlerını hıssedeceksın artık 🥰
aslanmommy Ayshababy benim ilk gebeligim bugün 14 olduk ben hiç hissetmiyorum dinliyorum iyice elimi koyuyorum ama yok
Ayshababy Kubra001111 senin haftanda bende çok net hisetmiyordum bir ikikere pit şeklinde kalp atişi gibi hisetim sonra tekrar 1 hafta sonra ayni şekilde kalp atişi gibidi artık 15-16 2 3 günde bir hisetmeye başliyorum
Ayshababy Mftt kızlar cabık haraket ederler derler normalde bizimkide kız o yüzden heralde duydum ama öyle tekme gibi falan degil kalp atişi gibiydi şimdi sakın kucuk balık gibi dalgalanma tarzinda oluyor