Merhaba kızlar pazar günü sabah regl kanaması gibi kanamam oldu hemen acile gittim yatış yapıldı 3 gün yattım hastanede eve çıktım ara ara lekelenmem oluyor. Progestan kullanıyorum yatıyorum hiç kalkmıyorum ama çook korkuyorum. Bu 2. Gebeliğim ilk gebeliğimde bu kadar ağır yaşamamıştım. desteğinize ihtiyacım var.