Ela3466 çok iyi anlıyorum durumu, benim de oğlum var ve tekrar hamile olduğumu öğrenince Allaha dua etmeye başladım nolur sağlıklı sıhhatli bir kız çocuğu nasip et diye… henüz 8. Haftamızdayız ama ultrason resmini gören çoğu kişi erkek diyor ve bu beni üzmüyor değil, Allah affetsin 😔