Merhaba. Adetim geciktiği için doktorum Tarlusal verdi ilaç biteli 2 gün oldu. Aynı zamanda 4 gündür de soğan suyu içiyorum ama henüz adet olmadım. Kullanan var mı? İlaç bittikten ne kadar süre sonra adet oldunuz tüp bebeğe başlayacağım adetim geciktikçe daha da çok stres oluyorum 🥲