Dilaraklnc3 Dilaraklnc3 zibin kesinlikle 7 tane uzun kollu. 5 tane kisa kollu alin. Yenidogan cok cok fazla almayin. Şöyle düşünün hergun tek tskim giydircek olsaniz (ve ya alt ust ayri ayri artik neyse) haftada 7 tane yapar. E kusucak, kakasi tasicak illaki bu durumda degistirmek gerekicek. 7 taneyi 10 taneye tamamlarsaniz daha iyi olur. Bolca agiz mendili alin. Kalin ve muslin battaniye alin bi kac tane. Ben 3 er tane aldim. Kirlendikce temizi kullaniyorum. İki tane normal 1 tane 4 katli kalin muslin battaniye aldim. 3 tane kalin battaniye (1 i boncuk olan modelden) 3 tane de penye battaniye aldim. Bebegin eldivenlerine gelinde ben gittim cifter cifter aldim ama asla gerek yok. Bi kac tane alim o kadar. Bebis cok hareketli oluyo elini agzina goturuyo fakan bide cok uzun olmadiklari icin cok kolay cikiyo. O yuzden ben hek coraplarini gecirdim ellerine bi sure. Yaklasik 1 ay kadar ellerine corap taktim. Bolca alt açma örtüsü… ilk zamanlarda cok cok ise yariyo. Be zaman kaka ve ya cis ualicaklari asla belli olmuyo o yuzden cok faydasi oluyo sonradan tsbi el aliskanligi vs oluyo hizli hizli bebek cis kaka yapmadan altini aliyorum. Cok iyi hatirliuorum oglum 1 bucuk aylikken altini acalim dedik gorumcemin ustune fiskirtti kakasini Allahtan alt degistirme ortusu vardi 😂😂😂 baska aklima gelen yok. Merak ettiginiz bisey varsa sorun soyliyim ☺️☺️ bi arada bende 29 bisan daxdofuk yaotim 1 bucuk ay kadarxsoguk oldgu icin yenidgoan kifayetlerini diydirdim havalar sicaklayinca yazliklara gectik zaten hel zibinle durdu. Yazliklari hep 0 3 sy olarak aldim. 0 3 sy kislik almadim zaten ilk doğdugu zamanalr giycegi icin gerek gormedim tabi cok begendigim olursa hevesim kalmasin diye aldim. 0 3 sy kislik almayin yenidgoan kiyafetleri zaten anca 1 1 bucuk sy kadar giyiyolar. Ama sizin de yenidogan olarak cok begendigjniz felan olursa sakin almamazlik etmeyin alin mutlaka. Bi kere bu sureci yasicaksin icinde kalmasin hic bisey ☺️☺️☺️