bebegimmm16 biri daha sormuştu, aynı cevabımı kopyalıyorum size de
eski iş yerim, kötülemek adına değil biraz bilginiz olması açısından yazıyorum, her konuda sadece maddiyata önem veren bir hastanedir herhangi bir sorun yaşadığınız takdirde muhattap bulamayacak hatta suçlanacaksınız özel hastane diyip ilgi bekleyeceksiniz haliyle fakat dereyi geçene kadar davranışlar iyi olacak sonrasında istediğiniz en ufak bir evrak için bile size geri dönüş yapmayacaklardır. Eğer şansınız varsa başka bir hastaneyi tercih etmenizi tavsiye ederim.💕