MerveArslan Kızlar p.tesi kan verdim beta hcg 96,07 cıktı bugun verdım 340,17 cıktı sizce normal mi bu artıs daha once dıs gebelık gecırdım korkuyorum 🙄
Sampiyonsmumy MerveArslan benim adet gunum gecmeden 121 çıkmıştı ertesi gün 247 .normal yani senin artışın. Kaç haftalık. Adet günün kaç gün geçti
MerveArslan Sampiyonsmumy bugun 5 gun oldu gecelı yarın doktora gıdecem bakalım ınsallah kotu bı haber almam
MerveArslan Sampiyonsmumy bugun 5 gun oldu gecelı yarın doktora gıdecem bakalım ınsallah kotu bı haber almam
TugbaLafci MerveArslan canım benim adetim 3 gün geçtiğinde 16 dı 1 hafta sonrasında 256 ya çıkmıştı normal yani dış gebelikte ve kimyasal gebelikte çok daha az 90 dan 100 e anca çıkıyomuş doktorum öyle demişti bende korkmuştum bide düşüşe geçiyormuş umarım herşey gönlünce olur canım benim 😘😘