Geçen hafta perşembe sezeryan oldum, dogumdan 1 gün sonra ateş başladı. Su gecırmez bandı söktüklerınde dikişimin bir yeri yumru gibi şişmiş. 1 gün sonra şiddetlı kanamaya basladı gıttıgımde ıgne serum verıldı ve ıgneyle içine girilip apse cekıldı. Suan dikiş yerım kapalı pansuman yapılıyor çok şükür iyi ağızdan antıbıyotık kullanıyorum bugünde kaşıntı başladı normal mi kaşıntı