Bahar5234 22+4 gebelikte sırt ve bel agrısı yaşayan varmı normal mıdır aglıcak duruma geldim nasıl gecer
ilkknurr707 Karnın büyüdükçe normal ileriki haftalarda daha da artıyor ağrılar uykusuzluklar ama dr gerek gördüğünde magnezyum yazıyor ya da sen talep edebilirsin o biraz hafifletiyor ama yine de gece rahat bi uyku yok şükür edip sabırla beklicez 😌
Bahar5234 ilkknurr707 canım magnezyum kullanıyorum bebişimize bişey olmasında katlanıcaz bide zayıf olduğum için herhalde daha çok hissediyorum sende vajınada baskı oluyormu zaten gece rahat uyku yok hamile yayagı bile aldım fayda etmedi
ilkknurr707 Bahar5234 normalde bende zayıfım çok zorlanıyorum karnım büyüdükçe sert hareketlerinde vijinada baskı hissediyorum bu aralar ama en çok karnımdaki uyuşukluk kaşıntı hissi beni mahvediyor bide sırt ağrısı gece uyku yok dediğin gibi 🥲