Seroo01 gamzeongunn__ ben ama tüp bebekle daha öncesinde 3sene denedik kendiliğinden kalamadım maalesef
Metuli gamzeongunn__ ben laporaskopik ameliyatla aldırdıktan 1ay sonra kendi isteğimle diğer tüpümü kontrol ettirdim ve rahim röntgeni çektirdim. O ay içinde de hamile kaldım.
Cantanem44 Dış gebelik geçirdim o yüzden o tüpüm kapandı 2 kerede kalbi durdu kürtaj oldum hangi taraftaydı bilmiyorum ama tek sağ tüpüm kalmıştı onda da hamile kaldım sende kalırsın inşallah herşey beyinde bitiyor at aklından olumsuz düşünceleri👍