Aslaninannesi_ ya bana da diyor ki 2li tarama testinde birşey çıkmadı sorun yok ama risk olduğu ixin biz yine garanti olsun diye yaptırıyoruz diyor. Sorun yoksa madem sen daha iyi bilirsin yoktur sorun .
(Kesinlikle komisyon aldıklarına adım kadar eminim. Para için yapmıyorlar da da günahları boynuna. ,)
Hamile bir insanı sırf para yüzünden nasıl bu strese sokarlar anlamam m