Hc16rn Canoski benim 11 haftalık iken 14-10 olmuştu yoğun kanamayla hastaneye gittim Ama çok şükür bebeğime bişey olmadı
Melek-12 Canoski Ayaklarınızı sarkık oturmayın uzatın bol su için ve görme bozukluğu aşırı bulantı gibi hisler yaşarsanız hemen doktorunuza gidin tansiyon sınırı 14-9 hamilelikte bebeginiz beslenmeyi kesebilir bu çok önemli
helloandhello Canoski düzenli ölçümler yapın çok yüksek değil ama tuzlu yemeyin bol su için idrardan sonra ölçüm yapın genelde
Yenianne6161 Haftadayım benimde öyle 13-14 geziyor tansiyonum idrar verdirdi doktor protein icin sıkıntı çıkmadı son dönemde olabiliyor dedi