8143 eveet gördüm sizin testleri de hatırlıyorum aynı sizinki gibiydi işte benim de 😢 neden böyle oldu anlamadım ya madem yok negatif çıksa ya, bir de aylardır hep negatif ilk defa silik çıkmıştı benim o yüzden çok umutlandım😭 acaba diyorum sadece yogun akıntıyı görüp 2 gün değerlendirdim ondan mı olmadı😮💨 bu ay ovülasyon takibi yapacağım inşallah. Ama insan çok üzülüyor ya