Yagmur054 Kızlar 2 günlük bebeğim hastane de idrarını yaptı çok şükür evdeyiz ama suan yapmiyor sanirim kakasi var ama idrari yok basina gelen oldumu
Hilalvc Yagmur054 İdrarını yapmayan bebek açtır canım. Sütün gelmiyorsa mama içir sarılık olmasın ama sütün varsa mamayı ikinci plan yap
ilaydamom_ Yagmur054 canım bebeğin doyduğu cisli bezinden anlaşılır. Doymuyor olabilir. Tam emiyor büyük ihtimalle. Sütun varsa emzirdikten sonra sağıp ver mutlaka. Yeni doğan olduğu için mutlaka iki saatte besle ki sarılık olmasın. Emerken unutabiliyor sakin doydu diye beslemeyi ihmal etme uyandır emzirmeye devam et. Ve bunları panik olmadan yap çünkü hissediyorlar bebişler de panik oluyor huysuzlanıyor
atlasinannesi231118 Yagmur054 bebeğin çok küçük canım. Büyük ihtimalle normaldir ancak yenidoğan ihmale gelmez. Burada yazılanlarda tahmin sadece. O nedenle mutlaka doktor ile görüşün. Çünkü yeni doğanda 6-8 kez idrar çıkışı olmalı
Tufan_aras Beslenmesi nasıl canım korkma yapar beslenmesine dikkat et emmek istediği zaman emzir veya mama İle besleniyorsa besle büyük tuvaletini de beslendiği sürece mutlaka yapacaktır ilk zamanlar çok koyu sonra yavaş yavaş rengi açılacaktır
Yagmur054 Tufan_aras büyük tuvaletini yapiyo canım idrarını yapmıyor sanırım beslenmesi de sütüm var kakasını yapıyor 3 4 kere
okk Yagmur054 beslenmesi normal ise idrar kesesine dairesel şekilde masaj yap bakalım idrarını yapmakta zorlanıyor olabilir
Gokturkmom_ Yagmur054 yeteri kadar beslemelisiniz bebişi biz ilk zamanlar kakasını çok yapıyor diye seviniyorduk ama önemli olan idrar miktarı mama ile destekle mama vermekten çekinme sütün tam yetmiyordur bebişe
Bnguuu_102 Sütün geliyorsa yetiyordur merak etme ancak bebek tam çekemiyor olabilir emzirdikten sonra pompa ile sağ iyice boşalt göğsünğ o sütğde biberon ile verebilirsin bir sonraki emzirmede bir de bir iki çay kaşığı su ver günde