Bebeğim Şubat’ta doğacak nasipse 3 adet uzun kol yenidoğan body aldım ama yetersiz gibi de geliyor çabuk büyüyorlar yenidoğan doldurmak istemiyorum 0-3 ay kolsuz 10 adet aldım ekstra uzun kol da almalı mıyım bilemiyorum sizler kaçar tane aldınız kaç ay fikir verseniz çok iyi olur 🙏🏻