Sevin21 Kızlar 35hafta 3 gunluk olduk ama iki haftadır bebek kilo almıyor 2200 kg da durmus suan 34 haftayla uyumlu geriden geliyor haftayada aynıysa acil sezeryana alacam dedi var mı basına gelen😞
Minnakpopus Sevin21 muz ceviz kaşar peyniri avokado kefir. Bunları bolca tüketin bu süreçte bebeğin gelişimi için
2633 Sevin21 benimde 33 haftalık olması gerekirken 32 haftayla uyumlu çıktı 1950 kilosu doktor bişey demedi ama bende tedirgin oldum önde çıkması gerekmez miydi
merveabdullahates Sevin21 benimde bebeğim 33 haftalıktı 31 deydi gelişimi doktorda hastanede kontrol altına aldı 1900 dü kilosu gelişimi devam ettikçe sıkıntı görmedi çok şükür 37+3 te gelişimi ileride gitti sancımda olunca doğum yaptım kızımı 2820 doğdu bebeğim
Dcledcle Sevin21 selamlar kanınız katı olabilir mi bebeğe giden kan akışında bir katılık olduğu için yüksek ihtimalle bebiş kilo almıyor bende de aynı sorun var ama erken farkedilği için coraspirin kullanmaya başladım kanımın sulanması ve bebeğe rahatsa ulaşması için 20 . Haftadan itibaren kullanıyorum şuan 35 haftalıgım herhangi bir sorun yok belki sizde de böyle bir durum vardır ne yerseniz yiyim bu sorun varsa kilo alamaz bunu mutlaka doktorunuza danışın
gozdeakyosun Uyku ve beslenmenize bu dönemde çok dikkat edin. Süt peynir yoğurt gibi gıdaları , kaşar peyniri , muz , soda fazla tüketin. Bu haftalarda bebek daha fazla kilo alıyor ve dengeli ve düzenli beslenirseniz bebeğiniz haftasıyla uyumlu olur 🌸
Sevin21 gozdeakyosun suan öyle yapıyorum bayagı fazls yemeye basladım haftaya kontrolüm var hala kilo almamıssa sezeryana alacakmıs
Nsevim Merhaba benim de 33. Haftada gerilik başlamıştı karın çevresinden iki hafta geride olduğunu söylemişti doktorum sonrasında bir hafta tansiyon ölçümü yaptırıp tekrar gelmemi istedi 34. Haftada gittiğimde 380 gr aldığını söyledi gelişimi devam ettiği için bi sorun olmayacağını söyledi eğer gelişimi devam etmeseydi benim gebeliğimi de sonlandıracaktı doktor. Kendinizi strese sokmayın bu zaman da en büyük faktör bu bence sakin kalın öğününüzü arttırın ve uyurken sola doğru dönerek yatın diyorlar kan akışı için kendinizi üzmeyin ☺️
merveabdullahates Sevin21 alır inşaÂllah kötü düşünüp bebeğini de strese koyma ben hep kızımıda alıp oğluma kavuştuğum zamanları düşünüp bebeğime güzel enerji gönderdim sende iyi şeyler düşün
fairytale_ Sevin21 üzülme canım benimde brbege gıden besın damarı tıkalı diye 37+5 dogum yaptım 2680 gramla gelişimi 1 hafta gerıden geldi son ayımda ama cok sukur bır sıkıntı olmadan kucağıma aldım bebeğimi inşAlllah saglıcakla bebegıne kavusursun
Sevin21 fairytale_ ne güzel ama bnm bebegim 2200 kg da kalmıs böyle olursa küvezede alınabilir diye korkuyorum
Mirayy_21 fairytale_ canım merak ettim nerden anlıyorlar bebeğe giden besin damarının tıkalı olduğunu bir çözümü var mı bende oğlumda o kadar sağlıklı beslendim ki ama boş ne yediysem bana yaradı zerre bebeğime kilo aldırmadı 35. Haftadan sonra hiç kilo almadı gelişimi 28 den sonra geriden gelmeye başlamıştı en son 37 de seeryan a alındım 2600 doğdu süt ememedi hiç sarılık oldu falan çok zordu hala da öyle hiç süt mama anne sütü hiçbirini içmedi çok şükür sağlıklı ama
fairytale_ Sevin21 bazı bebekler alınmıyot kuveze canım sağlıgı yerınde olsun en onemlısı o Rabbım saglıcakla kucagına almayı nasıp etsin 🥰
Hilal5838 Sevin21 merhaba güzel anne. Öncelikle haftalarımız yakın olduğu için bu yorumu yapıyorum. 36+3 haftada gittiğimde bebeğimin kilosu 34+3 hafta ile uyumluydu yani 2500 kg idi. Doktorum bana sadece dikkat et bol bol dinlen bebiş sağlıklı kilosuna çok takılma dedi. Öyle bir durumda bana da derdi. 34 te gittiğimde çok çok az alıyordu. Ama şu an yeni yeni almaya başladı. Canını sıkma ve bence bir doktora daha görün naçizane tavsiyem bu
Sevin21 Hilal5838 göründüm 2200 kg da kalmıs 2 hafta boyunca hic kilo almadı her doktor aynı seyi söyledi yine kilo alımı olmazsa sezeryana alacaz dediler😞
Hilal5838 Sevin21 o zaman yapacak hiçbir şey yok sen elinden geleni yapmışsın her kulun bi kaderi var kaçamayız bundan. İnşallah kilo almaya devam eder bize de haber ver lütfen
Ftrhn Sevin21 benim ilk oğlumda 30. Haftadan sonra çok az kilo aldı karın çevresi yani kilosu hep 2 hafta geriden geldi 38 e kadar devam ettik şükür. 38+3 T sezeryanla alındı. Şuan 4 yaşında ve gelişimi maşallah akranlarına göre çok önde doğduğunda zayıf4ı ama çok çabuk kilo aldı ve her şeyi çok çabuk öğrendi. Hiç dert etmeyin kiloyu