dilaraulusoy tezel-3 amin inşallah benim riskli her an da olabilir ama doktorum bakalımm gün verdi. Dün doğumun kapısından döndüm sancılarımdan dolayı.ama doktorum bişey olmazsa öğün alalım dedi 2. Olucak benim sizin
tezel-3 dilaraulusoy biraz daha durmasında fayda var inşallah zamanını bekler☺️ benimde 2. Doğumum bugün doktordan geldim nst falan herşey normal sancı yok ama 2. Olacağı için korku çok bile bile ameliyata gitmek tüylerimi ürpertiyor 🥹
dilaraulusoy tezel-3 tabi haklısın canım benim bide serklajım var doktor 2. Olunca bide yırtılman olur dedi ondan dün alıyordu normale döndü. İlki de dikişliydi 37 de doğurdum