Ceriko Kızlarrr 15 ocakta transferim var. Ocak ayında transfer olucaklar beraber bu postta bekleyelimm malum zaman çok yavaş geçiyor 🥲🫶🏼
Ertugrulgulcem24 Ceriko ay benimde 27 Ocak tahmini inşallah ikimizde bu kez evlatlarımıza kavuşuruz canım 🐣🐣
Alewalys Ceriko benim reglim ocakta herhalde Ocak sonu transferim olur değil mi 20-21 gün sonra mı yapılıyor transfer
Larraa Bir tüp bebek gebesi olarak, ilk transferinizde pozitifi görmeniz dileklerimle💕🌸 2025 size uğurlu gelsin inşallah. Rabbim emekleriniz boşa çıkarmasın 🙏🏻🩷
Ceriko tupbebekseruvenim1 siz iğnelere başladınız mı neler kullanıyorsunuz, progestan iğne çok ağır diyorlar biraz korkuyorum 🥹
Ozlemerikci543450 Ceriko progestan kalçadan olan insanı felç eder seviyede vururken bişey yok ama birkaç saat sonra felaket oturup kalkamıyor insan ben transferden önce 5 tane kalçadan kullandım transfer sonrası göbeğe çevirdi doktor göbek mis gibi ☺️gram acısı yok
tupbebekseruvenim1 Ceriko ben şuan Coraspin Prednol Progestan fitil(günde 3)ve iğne (1)kullanıyorum. Bide folik asit İğne acıtmıyor yaparken ama iğneyi yaptırdığımdan beri halsizim onunla mı alakalı bilmiyorum