Ben hamileliğin başından beri vitisfera fibrelin diye bir probiyotik toz kullanıyorum. Doktorum önerdi. Buna rağmen kabızlık yaşadığım oluyor. Kullanmadığımı düşünemiyorum. Başka kullanan var mı bu veya farklı markalar da olur ? Bir zararı olur mu diye korkuyorum yine de.