Merhaba kızlar ben 6.haftamdan beri prilam dr kullanıyorum gece 2 tane alıyorum ertesi günüm rahat geçiyor şu an 10 haftalığım ama ilaç kullandığım için de içim hiç rahat değil diğer türlü de kusmaktan mahvoluyorum🥲 sizde durumlar nasıl? İlacı kullanıp herhangi bir sorunu olan duydunuz mu