Arkadaşlar merhaba bir buçuk senedir bebek düşünüyoruz fakat olmuyor bende bir sene geçtiği için rahim filmi çektirmek istiyorum fakat normal kadın doğum bölümüne mi yoksa infertilite bölümüne mi gitmem gerekiyor fikri olanlar beni aydınlatabilir mi teşekkür ederim şimdiden.🧡