Yenigebes 144 çıkmış değerim doktorum yüksek olduğunu söyledi endokrin bölümüne yönlendirdi 6 ocağa sıra aldık bakalım dikkat edeceksin dedi yoksa kalp veya böbrek olarak bebek etkilenebilir dedi normal doğum düşünüyoruz çok fazla kilo alırsa normal doğum yapamazsın dedi biraz tedirgin etti beni