Sağlıksız bir gebelik denebiliyor , benim de kahverengi akıntım var 7+5’teyim. Devletteki ilk doktor öyle dedi kanamama da miyom dedi sonrasında kanama alanı olduğu için o akıntıların olduğu söylendi şimdi kalp atışını duyduk ama düşük riskimiz diğer gebelere göre daha fazla