Ay58 bende de var yaza doğru çıkacak 5 haftalık hamileyim. Planlı gebelik olduğu için diş hekimime de kadın doğum doktoruma da sorduktan sonra hamile kaldım. İkisi de sorun olmayacağını söyledi. Röntgen çekimi ilk zamanlarda gerekiyormuş sadece. Kadın doğum doktoru da çok mecbur kalırsan ilk 3 ayı geçtikten sonra 1 seferlik karnına koruyucu yelek giyip çekinebilirsin dedi ama ona da gerek yokmuş