Adaaaax bende özel takıpliyim ama doktorum perinatoloji ye yonlendirdi kendisi Bi yer önerdi orası hem pahalı hem uzaktı diye kendi buldugum yere gittim yaptırdım 2 hafta öncesinden randevu aldım tok karnına gitmiştim tatlı bişeyler tuketmiştim yarım saat filan sürdü bebek yüzünü göstermedi diye doktor biraz yürüyüş yapın tatlı seyler tuketin wcye ugrayıp gelin tekrar bakalım dedi bizimki inatcı oldugu için naptıysak hep elleriyle yüzünü kapalı tuttu düzgün fotograf alamadık 😅☺️