Yarenkavakkaya 17+3 haftalığım gece dönerken falan karnım ağrıyor bazen birde üstüne yattığımda da acıyor gibi oluyor yaşayan var mı
Meryembulutt Yarenkavakkaya az kalmış sağlıkla kavuşun bebeğinize bende 17+3 kasıkta ağrı oluyor bazen karın mı bilmiyorum geceleri özellikler sürekli idrara sıkışmış gibi doktora da gittim sıkıntı yok crp normal ama idrar vs demem rağmen bakmadı o yüzden korktum bende