Aysedgrlikrkmz açıkça söylemek gerekirse 3 yıl önce Doğum fotoğrafçısı oda süsleme lohusa şerbeti falan vardı ama şuan sormadım nasıl yapıyorlar diye. En önemlisi hastanede 20 yataklı yenidoğan yoğunbakımının olması kızım prematüre doğmuştu bunda da yine riskliyim o yüzden tınaztepeye gidiyorum ve doktorumdan çoook ama çok memnunum