Kızlar 22 haftalık gebeyim ilk defa böyle bir hap ve bu yöntemle kullanıyorum ilk gebeliğim bide . Gece yatmaya giderken yapmamı söyledi doktorum dün gece yaptım ilk defa ama bugün kalktığımda akmış beyaz renk. normalde benim kendi akıntımda oluyor ama beyaz değil uygulamayı da söylenen şekilde yaptım fazla derine itmemiş olabilirim ama ilaç muhtemelen geri aktı yapamadığım için mi öyle oldu sizce yoksa normal mi