Herkese selam 36+1 olduk tüp bebekle hamile kaldım dün kontrolüm vardı dr 37 de keseceğimizi 38 de sezeryan için gün aldık ama kafama takıldı neden kesmedi hala sizin de aranızda o haftalara kadar kullanan var mı ? Birde tüp bebek yaptırdığım doktor vermişti ecoprini ilk gebeliğimde yüksek tansiyon vardı bunda da olmasın diye 12. Haftada başlattı 32 de kesersin dedi ama bu dr ısrarla 37. Hafta diyor kafam karıştı yaa ☹️