Merhaba kizlar 69 gunluk bebeğim var nefes alıp verirken afedersiniz sanki b@lgam varmış gibi hiriltili ses cikiyo serum fizyolojik ve otri bebenin aparatiyla temizliyorum burnunu sırtına elimi kürek yapıp pat patda yapıyorum midenizi bulandirmak istemem ama s+muk cikmiyo sadece su çıkıyor ve emerken kendini geri cekiyo biyerde yanlismi yapıyorum Doktor doğru yaptığımı soyluyo ama bilmiyorum siz nasıl temizliyosunuz bebeklerin burnunu ne yapmam lazım nefes alırken zorluk cekiyo gibi geliyo şimdiden Allah razı olsun