Kizlar doktorumun takibiyle herşeey normal gidiyor Elhamdulillah. 18+5 haftalik hamileyim. Ancak hesabi cok anlayamadim. En son bir kimyasal yaşadım ve sonucunda yeniden hamile kaldım.
3 Agustos kimyasal dusuk kanama baslangici
23 yada 25 agustos 20-22 gün sonra iliski
20 Eylul gebelik testim pozitif cikti.
Hesap nasil yapilacak şimdi?