Merhaba gynoferon kullanmaya başladım iki gündür. Sabah aç karnına alıyorum . Fakat mide ağrısı, kabızlık, gaz sancısı çekiyorum( zaten normaldede vardı iyice arttı) bunu akşam kullanım olarakta okudum. Gece yatmadan önce vs kullanan var mı. Nefret ettim bu ilaçtan .