Safiye-54 Regli olur gibi kan geliyo tuvalete oturunca özellikle böyle aşırı değil ama korkuyorum doktor pazartesi gel dedi olur böyle yat dinlen sadece dedi dinleniyorum aamaa korkuyorum böyle olan varmı anneler
Asi_07 Safiye-54 neden pazartesiyi bekliyorki onu anlamadım kanamanız varmış belki düşük riski olabilir progestan vermesi gerekir gebelikte her kanama masum değil başka doktora görünün bence
Pinarkorkmazer Safiye-54 progestanı fitil olarak kullandım ben ama siz nasıl kullanıyorsunuz aynı zamanda regl gibi kanama geliyorsa tekrar doktora acilden gidin pıhtı şeklinde geliyorsa kan sulandırıcı da veriyorlar yani beb olsam acilden giderdim
Minnakpopus Safiye-54 durman hata. Hazır hafta içi koşup başka doktora görünmen lazım şuan senin. Allah korusun hadi düşük yapıyor olsan ? Bekledin diye vicdanın seni kemirir bitirir
Crown23 Safiye-54 bende yasadım aynısını 2 hafta önce doktorum hemen düşük önleyici iğne yaptı ağızdan duphaston basladık 2 haftadır kullanıyorum geçti siz niye bekliyorsunuz anlamadım düşük tehlikeniz var ayrıca 54 sakaryalımısınız 🙈
Berrakk39999 Safiye-54 gerçekten böyle mi dedi doktorunuz? Küçücük bi kahverengi leke geldi bir ay progestan kullandım geçti çok şükür Allah korusun kan geldi diyorsunuz bence başka doktora gidin