Hnur Kızlar erken doğum riskim nedeniyle 25. Haftamdan beri proluton iğne vuruluyorum. Şuan 32. Haftamdayım. Bu iğne normal Doğumu engelliyormuş gibi söylentiler duydum, rahmi kalınlaştırdığı için sezeryan olmak zorunda kalıyormuşsun. Sizde böyle bişey duydunuz mu? 34. Haftaya kadar vurulmamı söyledi doktorum.
Gnt38 Hnur engel değil ablam tüp bebek yaptırdı ilk günden 37. Haftaya kadar igne yaptırdı ama cok kolay bi normal doğum yaptı