kızlar merhaba, ben bugun tam 16+0 hamileyim. 3 gündür aşırı çarpıntım oluyor. Biliyorum kalp daha fazla kan pompalıyor ancak bu çok rahatsız etmeye başladı, hem de ben 4 yıldır panik bozukluga da sahibim. Çok uzun zamandır uğraşıyorum bu kaygı anksiyete işleriyle yani. Tedavimi oldum ve atlatmıştım, ilaç falan da kullanmıyorum. Ama bence bu yasadıgım carpıntı onunla alakalı değil, bilmiyorum. elbet basına gelen vardır. Geceleri özellikle yattıgımda çok kötü çarpıntım oluyor. napacağımı bilemiyorum. birden bire yataktan fırlıyorum. napabilirim sizce? (çay kahve falan da tüketmiyorum). Ne rahatlatır beni?