Merhaba. Bugün bogaz ağrısının 4.gunu geçmiyor. Herseyi denedim. Ilık su bal ılık süt bal tuzlu su ile gargara parol + parol serum ıhlamur nane limon.
Geceleri sabaha kadar ağrıdan ayaktayım.
Yutkunamıyorum. Boynuma dokunduğum da cevizden biraz daha büyük şişlik var.
Dün sabah acile gittim devlete sadece parol serum takabiliriz dedi. Ama fayda etmedi.
Bugün kadın doğum randevum vardı özel hastane de. Bir arkadaşım da aynı benim gibi olmuş sarı serumdan takmışlar hamileyken.
Sizlerden taktıran oldu mu ?