Herkese merhaba iki ay önce bebeğin kalbi durması sonucu kürtaj oldum 2.ay duzenli adet gördüm bu ay korunmayı bıraktık ama adetime 10 gün var şuan adet olmuşum.hayal kırıklığıyla karışık acaba bı sorun mu var bilemedim .kontrollerde bı sorun çıkmadı insan hemen tutacak sanıyor ama öyle olmadı üzüldüm açıkçası. doktora gitmelik bı durum mu yaşayan var mı boule duzensizlik normal mi ?