[silindi] Selam detaylı ultrasonu devlette yaptıranlar var mo? Mhrsden randevu alamıyorum direkt perinatoloji bölümüne vermiyor 😶
Gulsen1989 [silindi] ben ikili tarama testini kanuni de yaptırdım temiz çıktı. İkili temiz çıkınca diğer şeylere randevu vermiyorlarmis risk yok diye. O yüzden bende Cerrahpaşa devlete gittim orada bi prof var o bakıyor 148 TL ye
Tubademir85 Önce devlet teki doktoruna gideceksın canım ona söyleyeceksın o zaten sana soyler detaylı haftan geldi randevu al diye onun verdiği kağıtla aşağı inip ultrasyon için tarih alacaksın ama devlette o tarih zor alınıyor talep yoğun olduğu için, bana 1ay sonrası boş dediler vaktım geçecek diye ozelden randevu aldım gıttım yaptırdım. Ama prosedür doktorundan rutin muayene alma ıle başlıyor bilgin olsun
Saremmmm Özele gidin derim... bende özele gidiyordum ama dedim devlete yapıyormuş neden 320 tl vereyim dedim. Devlet resmen 5 dk baktı yada bakmadı... çok şükür iyiyiz ama ufak bi üst dudak yarığından şüphe ettiler artık gerçek mi doğru mu bilmiyorum üzüldüm tuhaf oldum.. haftaya kendi özel doktoruma gideceğim dilerim hayırlısı olur düzelir
Saremmmm Ve beyaz siyah bi ultrason kağıdı verdi. Ben canlı canlı görürüm işte anlatır hatta yüzünü belki görürüm büyümüştür diye heyecanla gittim. Sadece tavana baktım o kadar