Babyycatt benim ilk kızım normal oldu ama çok dikişim vardı hem doğumum hem sonrası çok zor oldu 2. Kızm gebelik zehirlenmesinden 32 de aldılar 1600 kg doğdu ama sezaryen doğum bana kolay geldi sonrasında da ben çabuk toparlandım nasipse bu doğumumda sezaryen olacak bi aksilik olmazda 30. Haftadayım 35 i görsem bari çok dua ediyorum erken olmasın diye