@Asi_07 yok istemiyorum. Aslında 2li tarama bile yaptırmayacaktım ne gelirse Allah’tan sonuç kötü çıksa aldırmayacaktım. Daha önce gebelik kayıplarım olduğu için doktorlar tarama testi konusunda üstüne çok durmuşlardı o yüzden yaptırdım bana kalsa yaptırmayacaktım