Gulhan12 Benim ilk 2 aya kadar mide bulantım ağrım yoktu 8+ 4 günlük te 4 gün o sürecekte mide bulantısı yanma ağzıyda acı su tadı vardı bian da yok oldular tekrardan sizce normal mi şimdi 9+1 iz ?
ceco Gulhan12 vallahş bende de öyle oldu dedim ki oh geçti bu kadar herhalde dedim dört beş gün geçti tekrarladı ama bünyeden bünyeye d pişir benim tamamen 16ncı haftamda bitmişti canım
Nidda544 Gulhan12 çok normal aynı endişelerle kaç kere doktora gittik normal olduğunu söyledi her hafta farklı geçiyor zaten hiç vesvese yapmayın bizde 29 haftalık olduk öyle diye diye 😁
Sofita Benim de bir ara ne guzel bulantim gecti falan diye seviniyodum sonra tekrar geldi ve hala gitmedi 31. Haftadayim hala sabah bulantim oluyor