Kızlar bu benim üçüncü gebeliğim biri dağlıklı çok şükür ikincisinin kalbi durdu kürtaj olmuştum çok riskli gebelik geçiriyorum şeker tansiyon vs vs inşallah bunu sağlıkla kucağıma alabilirsem sezeryanda tüplerimi nağlatmayı düşünüyorum var mı tecrübesi olan sonrasında nasıl oluyor bir kaç kişide yapma diyor sonra belki istersin diye ama zaten 28 yaşındayım zaten riskli gebelik yaşıyorum sanmıyorum bilmiyorum ya bi akıl verin