Ben epilepsi ilacı kullanan bir gebeyim ve anomali riskim çok yüksek. Ben de herhangi bir sorun olması durumda aldırmamaya karar verdim ve bunun olabileceğini, varsa bile belirsizlikle yaşamak yerine bilip ona göre doğumdan sonra nasıl bir yol izlemem gerektiğini öğrenmeye odaklandığım için ikili testi yaptırdım. Sonuçlarım temiz çıktı çok şükür. Üçlü testi önermedi doktorum, fetal dna yaptırabilirsin ikiliyi yaptırmak yerine dedi ama yüksek bir fiyatı vardı. Size tavsiyem, psikolojinizi çok iyi yönetmeniz. Eğer sonuçlar kötü çıkarsa bunu kendi hayrınıza çevirmek için çabalamanız olur. Eminim ki zor ama her zaman kötü olacak diye bi garanti yok ❤️