Aşırı korku ve heyecanliyimm 38+2 bebeğim makat geliş olduğu için sezeryan dediler en son kontrol de ayak geliş olmuş daha zor oldu rahimime çok baskı uyguluyor ama bişey kalmadı artık şükür aşırı halsizlik yorgunluk hissi var inşallah hayırlısı ile kucağımıza alalım bütün ANNİŞLER 🩵👼