Babyybabyyy Aynı durumdan muzdariptim. Kendi kendime diyorum yat uyu ileride zaten uyuyamıyor bebekten insan ilk zamanlarda. Ama ne mümkün. Mide yanması için eşim özel bir macun yaptırdı çok şükür o mideme iyi geldi. Ağrılarım içinde hamile yatağı aldı. O olmadan uyuyamıyorum desem abartmış olmam. Hatta eşime demiştim yazık o kadar para verme diye. Hatta çok işe yarayacağını düşünmemiştim. Ama iyi ki beni dinlememiş. Şuan biraz uyuyabiliyorsam onun çok etkisi var. Yanlış hatırlamıyorsam 28. Haftadan itibaren bu şekildeydim. Gece tuvalete kalkma hususuna ise maalesef bir çare bulamadım. Hamileliğimin başından itibaren bu şekilde devam ediyor.