Byzuldg evet sabah uyuyoruz sonra öğlen kalkıyoruz bende öyle oldu o döngüyü kırmak için çabalıyorum resmen akşamdan akşama yaşıyor gibiyim psikolojim bozuldu . Birde ise gidemedim gebelik 3. Ayından itibaren taşınma durumu oldu . Ücretli izin vs alamadım tamamen işten çıkmak zorunda kaldım oda beni çok üzdü :/