Benim iki ismim var ve ikinci ismimi hep gereksiz buldum. Kodlama yaparken gereksiz onuda kodladım, bazı öğretmenlerim ve arkadaşlarım ilk ismimi bazıları ikinci ismimi bazıları ikisinide kullanıyordu, insanlar sürekli hangi isminle hitap edelim diyorlar, adım soyadım ve ikinci ismimide yazınca çok uzun oluyor gereksiz bir şekilde vs vs bu durumu kendim yaşayıp hoşlanmadığım için oğluma tek isim koyacağım😊