CemileSezer Benimde yarın 38 hafta ama henüz bi belirtimiz Yok çatı kemikleri ağrıyor arada bir bel ağrısı oluyor o kadar . Sancınız falan oldu mu . Benimde görünen 14 şubat ama bakalım
mina2130 CemileSezer benim bebeğin kilosu fazla olduğu için sezaryen ile olacak. Doktor gelişimi tamamlanmış dedi beklemenin anlamı yok.
Gamzesila CemileSezer bende yarın tam 38 40 hafta dolarsa 14 şubat gözüküyo ama bugün belime ara ara giren sancılar var
CemileSezer Gamzesila benim de aynı 38 yarın. Bel ağrıları kasılmalar var ama başka belirti Yok bi an önce sağlıkla hayırlısıyla gelsinler de .