Hamileyken eşinizden tiksiniyorsanız bebeğin cinsiyeti muhtemelen erkektir. İnternette bir hanımefendi paylaşmıştı babannem derdiki hamile kadının eşi eve gelince kapıyı açmak istemiyorsa bebek erkektir, kapıyı sevinçle açıyorsa kızdır. İlk hamileliğim erkekti eşim benim düşmanımdı resmen her hareketi gözüme batıyordu konuşması yemek yemesi hiç bir şey yapmadan oturması bile. Şimdi ikinci hamileliğim kız ve öyle bir şey yaşamadım gayet iyi duygular besliyorum eşime karşı. Sizinkini merak ettim o yüzden cinsiyetiniz ne