Kızlar 2 yıldır gebelik istiyoruz nasip olmadı yumurtlamadan sonra 8. Güne girdim aslında adet olacakmışım gibi sancım da varda, ki olacağımı düşündüğüm halde umutsuzlukla yaptım az önce bir test 12li test almıştım bir süre önce bir kaç tane kaldı falan paket halinde aynı marka ilk defa hafif çok hafif silik çıkartıp o çizgi ilk 5 dakika içinde göründü sonradan geri gitti hiç böyle yaşayan oldu mu 😪🥲 